Hopa Fit

Ainuke spordiklubi Eestis, kus üks kuukaart võimaldab osaleda lisaks trennidele ka toitumise ja harjumuste kujundamise programmis.

E-mail: info@hopatv.ee

Telefon: +372 5557 1232

Aadress: Tammsaare 41

                 Pärnu 80016

Kuule esimesena sooduspakkumistest
Vajalikud lingid

© 2020 Hopa Fit |  Privaatsus ja Kasutustingimused

Trennid

HBC jõud

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

 

HBC jõud

Hopa BootCamp (HBC) jõud on intensiivne kogukeha intervalltreening, kus kasutame erinevaid lisaraskusi: kange, hantleid, sangpomme, kummilinte. HBC trennid on iga päev erinevad, Sa ei pea kunagi ühte trenni kaks korda tegema. Trennis keskendume lihastoonuse arendamisele. Trennis ei ole keerukaid sammukombinatsioone ja saad kõiki harjutusi teha  omas tempos. Kui mõni harjutus ei sobi (nt. põlvedega mured vms.), siis treener kohandab harjutuse Sulle sobivaks. 

Treenerid: Katrin Saare, Anu Vill ja Riinu Veber

HBC kardio ja HBC Penalty

Hopa BootCamp (HBC) kardio ja HBC Penalty on intensiivsde kogukeha intervalltreeningud, kus keskendume aeroobse vastupidavuse parandamisele ja viime pulsi ülesse. Selleks kasutame erinevaid treeningvahendeid ja oma keharaskust. HBC Penaltys eelkõige Penalty Boxi. HBC trennid on iga päev erinevad, Sa ei pea kunagi ühte trenni kaks korda tegema. Trennis ei ole keerukaid sammukombinatsioone ja saad kõiki harjutusi teha omas tempos. Kui mõni harjutus ei sobi (nt. põlvedega mured vms.), siis kohandab treener harjutuse Sulle sobivaks. 

Treenerid: Katrin Saare, Anu Vill ja Riinu Veber

Ninja BC

Ninja BootCamp on intensiivne kogukeha treening, kus treeningu esimene pool on tempokas ja keskendutakse aeroobse vastupidavuse parandamisele ning treeningu teine pool on rahulik jõutreening. Suurepärane rasvapõletustreening, mis on jõukohane kõigile. Trennid on inspireeritud Hopa TV päevatrennidest ja iga päev erinevad. 

Treener: Anu Vill

Strong by Zumba

STRONG by Zumba on kõrge intsensiivsusega oma keharaskusel põhinev intervalltreening (HIIT), mis suurendab vastupanu, jõudu, tasakaalu ja kiirust. Muusika on loodud vastavalt igale liigutusele. Igat kükki, väljaastet või hüpet juhib muusika, aidates muuta treeningut veel intensiivsemaks. Igas tunnis põletad kaloreid, parandad käte, jalgade, kõhulihaste ja tuharate toonust. Trenn on kombineeritud kõrge intensiivsuse, madalama intensiivsuse (kükid, väljaasted kikkpoks), lihas-, vastupidavuse- ning tasakaalu harjutustega.

STRONG by Zumba on sobilik kõigile, erineva treeningtasemega inimestele. Treeningus on võimalik valida endale sobiv raskusaste (kerge, keskmine, raske) kui ka reguleerida harjutuste intensiivsust. Iga korraga osaleja areneb tugevamaks, kiiremaks ja paremaks. Treening annab võimaluse esitada endale üha raskemaid väljakutseid.

Treener: Egle Vutt

Zumba Kids

Zumba Kids tundides on lapsesõbralikud liigutused, mis baseeruvad tavalise Zumba koreograafial. Sammud jaotatakse omakorda lihtsamateks sammudeks, et lapsed õpiksid ära erinevate stiilide põhisammud (hip-hp, regeton, merenge, samba, cumbia, pop jne). Tundides kasutatakse tantsu vahel tantsulisi mänge ja tegevusi. Samuti aitab Zumba Kids erinevaid kultuure tundma õppida läbi tantsu. Tund kestab 45 minutit ja grupis on 6-11a tüdrukud ja poisid.

Treener: Egle Vutt

Kangoo Jumps

Kangoo Jumps visioon on luua täiesti uus elu, mis osavalt ühendab tervise ja fitnessiga ning on samas ka lõbus. See on fitnessitreening, mille teevad eriliseks spetsiaalsed IPS vedrustusega jalanõud, mida trennis kantakse. Ühe trenniga on võimalik kulutada 25-50% ehk kuni 1000kcl . Kangoo Jumps unikaalse IPS vedrusüsteemile välistad põrutust 80% lülisambale ja liigestele. Parandab rühti ning aitab unustada,et olis kunagi seljavalud(aitab seljarühti ja selja valudest vabaneda) Kangoo jumps sobib igale vanusele.Tasakaal saabastel saavutab paaru minutiga. Treening maandab stressi , kasvatab enesekindlust ja annab energiat. Kangoo Jumps Power põhineb põhi aroobika sammudest . Kangoo jumps Dance on rohkem tantsulisemad liikutused ja veidi keerulisemad elemendid sees.

Treener: Marit-Maria Hermanson

Kõht/Selg/Tuhar

Kogu keha lihaseid trimmiv mõõduka tempoga aeroobikatund. Treening algab soojenduse ja lihtsate sammukombinatsioonidega aeroobse osaga, mille eesmärk on valmistada keha ette jõuharjutuste sooritamiseks. Tunni teine pool koosneb tõhusatest lihasvastupidavusharjutustest tasakaalustatult kogu kehale, samas pannakse eriline rõhk nn. strateegilistele piirkondade: tuharate, reite, õlavarte ja kõhu vormimisele. Treening lõpeb põhjaliku lõdvestuse ja venitusega. Tund sobib kõigile: nii algajatele kui ka edasijõudnud treenijatele.

Treener: Julia Pabor

Step 

Lihtsama kuni keskmise raskusastmega sammukombinatsioonidega treening stepipinki kasutades. Treening algab soojendusega, aeroobse osa kestvus on 30-35 min, lõpeb käte- ja kõhulihaste harjutuste ning treeningus enimkoormatud lihasgruppide venitusega. Treening annab hea koormuse keha alaosale (reie- ja tuharalihastele), parandab suurepäraselt aeroobset vastupidavust, koordinatsiooni ja liikuvust.

Treener: Julia Pabor

Body

Lihastreeningule suunatud aeroobika, kus erinevaid jõuharjutusi kasutades tugevdatakse tasakaalustatult kõiki lihasgruppe. Efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse sageli mitmesuguseid abivahendeid (kettad, hantlid, aeroobikakangid, stepipingid). Sobiv ka neile, kes ei oma eelnevaid liikumiskogemusi. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Treener: Julia Pabor

Fitball

Funktsionaalne lihasvastupidavustreening spetsiaalse suure palliga, mis arendab ja parandab tasakaalu ning kehatunnetust. Peale lühikest soojendusosa haaratakse põhiosas töösse lisaks suurematele lihasgruppidele ka väiksemaid keha stabilisaatorlihaseid. Kuna treeningus toetatakse osa keharaskusest pallile sobib treening hästi ka ülekaalulistele, liigestehaiguste puhul ning treeningutega alustajatele. Treening on mõeldud kõikidele, kes soovivad vaheldust klassikalisele lihastreeningule.

Treener: Julia Pabor

Shindo

Shindo sobib igas eas ja erineva füüsilise vormiga inimestele. See on nii trenn kui ka teraapia, siin on hingamine, massaaž ja venitus koos. Treeninguga mõjutatakse 12 peamist inimkeha läbivat energiameridiaani. Venitusharjutused aitavad lihaspingete, kaela- ja seljavalu, liigeste jäikuse jms. puhul ning ka vaimse stressi puhul. Venituste ajal hingatakse sügavalt kõhupiirkonnast. Püsides asendis, hõõrutakse oma pinges lihaseid ise ning instruktor käib ringi toetab masseerides ja vajadusel korrigeerib asendit.

Treener: Ene Raal

Piloxing

Piloxing on fitnesstreening, milles on kombineeritud poksi, tantsu ja pilatese põhimõtted. Piloxingu loojaks on Rootsist pärit Viveca Jensen.

Piloxingu on tõhus intervalltreening, mis sooritatakse paljajalu ja/või jooga-pilatese sokkides. Lisaks kasutatakse treeningul lisaraskusega kindaid, mis aitavad vormida käsivarsi ja tõstavad treeningu aeroobsust. Samas on treeningu läbiviimine paindlik ja kindad ei ole kohustuslikud. 55 minutit kestev trenn koosneb soojendusest, aktiivsest low-impact treeningust, mille jooksul on pulsi sagedus kesmiselt 145 BPM, kõhulihaste harjutustest ning lõpuvenitusest. 

JALANÕUD:

Trenn toimub paljajalu või mitte libisevates sokkides. 

Treener: Katrin Saare

Hopa Core

Hopa core on rahulikus tempos lihasvastupidavustreening kogu kehale, kus koormust saavad kõik suuremad lihasgrupid. Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele, sest harjutuste sooritamise kiiruse, rütmi ja raskusastme valib igaüks ise vastavalt enda treenitusele.

Kasutatakse peamiselt oma keha raskust ning ka erinevad treeningvahendeid.

Treener: Anu Vill

Tule tasuta proovitrenni.