Trennid

 

Hopa Päevatrenn

Hopa päevatrenn on kogukeha treening, kus treeningu esimene pool on tempokas ja keskendutakse aeroobse vastupidavuse parandamisele ning treeningu teine pool on rahulik jõutreening. Suurepärane rasvapõletustreening, mis on jõukohane kõigile, sest harjutuste sooritamise kiiruse, rütmi ja raskusastme valib igaüks ise  vastavalt enda treenitusele.

Kasutatakse peamiselt oma keha raskust ning ka erinevad treeningvahendeid.

Trennid on inspireeritud Hopa TV päevatrennidest ja iga päev erinevad. 

Plussid:

  • Aitab parandada aeroobset võimekust

  • Sobib igale treenituse astmele

  • Toniseerib lihaseid

  • Iga kord erinev trenn 

  • Treeningus on võimalik valida endale sobiv raskusaste (kerge, keskmine, raske) 

  • Saad reguleerida harjutuste intensiivsust. 

group fitness_carousel.jpg
63992858_m.jpg

Hopa Active

Hopa Active on energiline, aga lihtsate sammukombinatsioonidega muusikasse sportlik intervalltreening, kus vaheldub pidevalt aeroobse ning jõutreeningu osa. Saad ennast tõeliselt proovile panna, arendada jõudu, aeroobset vastupidavust ning sportlikku võimekust. Koormuse saavad kõik suuremad lihasgrupid ning hea tuju ning suurepärane vorm on tagatud.

 

Hopa Active kava koosneb 11 koreograafiaga loost + venitusest. Tunni pikkus on 55 min. Vajalik on matt. Kava vahetub iga 3 kuu tagant. 

Plussid

  • Aitab parandada aeroobset võimekust

  • Tõstab anaeroobset läve

  • Põletab hulgal kaloreid trenni ajal ja ka pärast trenni

  • Parandab koordinatsiooni

  • Aitab kaasa luude tugevdamisele ja luutiheduse säilitamisele 

  • Muudab su tugevamaks

Hopa Core

Hopa Core on efektiivne muusika saatel toimuv ja Pilatesest inspireeritud lihastreening, mis keskendub suures osas kere süvalihastele ning keha keskosa lihaste tugevdamisele. Põhi koormuse saavad kõht, selg ja tuhar. Enamus trennist toimub maas matil ning rahulikus tempos, mis muudab trenni sobivaks nii algajale, aga samas pakub progressioonidega piisavalt koormust ka edasijõudnutele.

 

Matil lood vahelduvad lõbusate low-impact kardio lugudega. Hopa Core sobib neile, kes soovivad jõudu ja toonust ilma suuri lihaseid kasvatamata. Rahulik ja mõõdukas treening annab regulaarsel harjutamisel hea rühi, lihastoonuse ja painduvuse.

 

Hopa Core kava koosneb 10 koreograafiaga loost + venitusest. Tunni pikkus on 55 min. Vajalik on matt. Hopa Core kava vahetub iga 3 kuu tagant.

Plussid

• Aitab tugevdada kere keskosa lihased 

• Aitab parndada rühti 

• Võib aidata leevendada seljavalu 

• Aitab suurendada painduvust 

• Aitab suurendada liikumisulatust 

• Parandab teadlikkust oma kehas

Tule tasuta proovitrenni.